sobota, 3 października 2015

Jak odblokować Dolinę Złotych Wzgórz

Hej :)
Dziś powiem trochę o Dolinie Złotych Wzgórz (DZW).
DZW odblokowuje się na 13-14 poziome.
Zadania do DZW zaczynają się u Pana Kembela, 
który znajduję się na polu naftowym, obok winnicy srebrej polany.
Ale zadanie które  odblokuje DZW to zadanie z wyrobieniem klucza
i otworzenia bramy do DZW u kowala w Moorland.
 Mam nadzieje że pomogłam :D

A tutaj, zdjęcia z klubem Prime Champions! :)
Jeśli masz pytania, pisz w komentarzu.
 

84 komentarze:

  1. Mam 14 lv i nadal nie mam Doliny Złotych Wzgórz. Gdzie i jaką powinnam mieć zrobioną reputację lub coś innego, żebym dostała to zadanie ,,Techno"? Proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też tak miałam. Nieraz jest tak, że po ukończeniu 14 lvl nie dostaje się od razu tych zadań. A zaczynają się one u tej dziewczyny w Winnicy, nie pamiętam jak ma na imię. I zadania nie zaczynają się od razu od "Techno" tylko po kilku dniach od zrobienia tych wcześniejszych zadań u tej dziewczyny, dostaniesz właśnie zadanie "Techno". Więc jak jeszcze nie masz tych zadań to musisz trochę poczekać, np. do połowy 14 lvl, ja akurat dostałam te zadania na połowie 14 lvl.

      Usuń
    2. Ja mam już 15 prawie i nie mam tych zadań i nie wiem trzeba mieć reputację nie wiem jaką pomocy bo chce to odblokować

      Usuń
    3. Ja też tak mam :( A wbija się jakąś repkę?

      Usuń
    4. Powinieneś być lubiany, jak w przypadku dud. Reputację, musisz zdobyć w GEDach, w jarlaheim, u pani Drake

      Usuń
    5. ja właśnie mam już 15 lvl odblokowałam nawet dud . Ale ja zrobiłam to zad zaufania u pani drake i u chermana zeby dac jej te fałszywe próbki .

      Usuń
    6. u hermita te zadanie zaufania ;)

      Usuń
    7. Bo ja odblokowałam dopiero na 16 a każdy mówi że na 14 😐

      Usuń
    8. Miałam tą samą sytuację, tylko że ja nadal odblokowuję, jestem na zadaniu z budowaniem budy dla Techno

      Usuń
    9. Ja zbudowałam tą bude dla Techno i dalej nic

      Usuń
    10. Musisz poczekać 1 dzień A potem będzie zadanie u radnego w srebrnej polanie (zdjęcia z kluczem w zamku ale do tego musisz mieć odblokowany zamek)

      Usuń
    11. Hej ja odblokowałam DZW na 12 poziomie robiłam zadanka z techno z tym pieskiem i wyrabianie klucza do DZW myślę że pomogłam :)

      Usuń
  2. Ja jestem w połowie 15 i nadal nie mam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam i odblokowało się po paru innych zadaniach w winnicy.

      Usuń
    2. Ja też mam już 15 i nadal nic

      Usuń
    3. Jak moge wiedzieć to gdzie trzeba robić repke ?

      Usuń
    4. Repke trzbe robić na Dworze w Srebrnej Polanie :)

      Usuń
    5. Ja jestem podziwiania w winnicy i dalej nie mam �� .

      Usuń
    6. Ja mam 13,5 i mam:)

      Usuń
  3. mam ten sam problem :( :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Też nadal nie mam a mam już połowę 15 i nadal nie mam o co km ?

      Usuń
    3. ja mam 12 poziom i właśnie mam już dzw :)

      Usuń
    4. Jakby ja np mam 12 lvl i dzw oraz mistfall

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje ,że trzeba mieć reputacje tylko nie wiem gdzie ;(

      Usuń
    2. Hmnn... wiesz. Ja mam juz 15 level i nadal nie mam zadnego zadania z tym zwiazangego. Czy do tego trzeba miec moze jakas reputacje

      Usuń
  5. Hej. Mam 8 lvl i mam tam zadanie jak to jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farta masz... Ja już mam 14 i poł i jeszcze nie mam

      Usuń
    2. Farta masz... Ja już mam 14 i poł i jeszcze nie mam

      Usuń
    3. Ale zadanie z jeżami nie odblokowuje dzw .. więc.. nie masz jeszcze zadań odblokowujących

      Usuń
    4. chyba nwm dokładnie trzeba zrobić zadania u tryi czy jak ona miała z centrum jeździeckiego sp i z tym starzystom ged a repki wbijać nie trzeba nwm :/

      Usuń
    5. Sry bardzo, ale zadanie z jeżami nie odblokowuje DZW. Te jeże są tylko zabrane do weterynarza, ale w odblokowaniu Doliny Złotych Wzgórz nie pomagają.

      Ja mam obecnie trochę więcej niż ćwierć 14 lvl (ale nie połowę) i już mam zadania u Lancy'ego ;) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Jaką trzeba mieć reputację w sso żeby to odblokować bo nie wiem odpowiedz ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba Lubiana v Valedale, Ale nie jestem pewna, bo sama mam 11 poziom i jeszcze nic o tym nie wiem, ale zaczęły mi się questy o ,,Jeżykach'' i się zaciekawiłam bo bylo to blisko DZW (:

      Usuń
    2. Miałam questy o jeżykach i to nie ma nic wspólnego z odblokowaniem DZW -_-

      Usuń
    3. TE JEŻYKI NIE MAJĄ NIC WSPÓLNEGO Z OTWARCIEM DZW.
      Wiem, bo sama mam ćwierć 14 lvl izadanie odblokowujące Dolinę Złotych Wzgórz najpierw brzmi "Psst" Czyli zadanka u Lancy'ego ;)

      Usuń
    4. W MSP u Lanca? Te z tą miłością?

      Usuń
    5. Tak i ponądź trzeba zrobić repke w stajni jorvik w elitarnym wyścigu tak kol mi mówiła

      Usuń
  7. Ja mam już DUD a DZW DZIŚ nie mam. PROSZĘ ODPOWIEDZ😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, to całkiem normalne ;) Musisz robić zadania w Valedale (podajżę z Avalonem - ja tak miałam c:) Gdy ja skończyłam zadanka z Avalonem od razu pokazało mi się "psst" czyli zadanka z Lancy'm a to zadania odblokowujące Dolinę Złotych Wzgórz! :D

      Usuń
    2. Spokojnie, to całkiem normalne ;) Musisz robić zadania w Valedale (podajżę z Avalonem - ja tak miałam c:) Gdy ja skończyłam zadanka z Avalonem od razu pokazało mi się "psst" czyli zadanka z Lancy'm a to zadania odblokowujące Dolinę Złotych Wzgórz! :D

      Usuń
  8. Słabo ludzie słabo zadania są nie od reputacji tylko od zadań im więcej tym lepiej i ogółem nie zapraszać mnie do znaj na sso

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Now znamy twojego nicku na SSO, jak moglibyśmy Cię zapraszać?

      Usuń
  9. ej ja mam 14 lvl a nie mam zadania ani u kambela ani u kowala

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szczęście zisiaj robiłam zadania u Lancego xd Czyli za kilka dni będę miała DZW ��

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli chodzi o zadania z Lancy'm to zrobiłam wszystkie, i nawet dud już zdążyłam odblokować ;/ Ludzie mówią że jak zrobię zadania z nim to za kilka dni odblokuje zadania z dzw -_- i co? minął tydzień i nadal ich nie mam ;-; eh, wie ktos jak mi można pomóc bo się nad tym głowie i głowie! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potem zakazenie itd. itp. a potem uczta potem cos jeszcze i masz techno to trwa ok. 2 dni wiec od zadania z Lancem to bedzie ok. 3. tyg.

      Usuń
  12. Zaczęłam 14 lvl, po czym porobiłąm kilka zadań i pokazały mi się zadania u pana Kambella (nie pamiętam jego imienia), poróbcie może dużo zadań i samo wam wejdzie (zadania)? ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Js msm 16 level i nadal nie mam zadań!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam trochę powyżej połowy 14 lvela i nadal nie mam zadanie związanego z dzw!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomocy ja mam 15 poziom nie mam zadnych zadań z DZW i jusz mam DUD ale nie wiem jak odblokowac DZW pomocy nie wiem co zrobic gdzi repke...
    Prosze o szybko odpowieć

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja mam 11 lewel i nadal nie mam DZW:) Ja po prostu ronie zadania i jak odblokuje DZW to odblokuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawidłowo! Po prostu trzeba robić wszystkie dostępne zadania i zbierać punkty reputacji oraz czekać

      Usuń
  17. mary puppyfly19 lipca 2017 07:55

    jak coś, samo sso pisze że od 14LVL jest dzw,zresztą wykonujcie questy i kiedyś napewno będziecie mieć

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam 15 level i nie mam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ci robić wszystkie możliwe zadania i zbierać punkty reputacji.
      Możliwe, że musisz poczekać i zbierać doświadczenie

      Usuń
  19. Na jakim lvl odblokowuje się zadania Lancem prowadzonce do DZW ?

    OdpowiedzUsuń
  20. mam 15 i dalej nie mam ale mam okazje dud

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja mam już ćwierć 15 poziomu i nadal tego nie mam! :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Mimo, że mam odblokowaną Dolinę Ukrytych Dinozaurów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam 10 level i staram się robić wszystkie dostępne zadanka i wbijam repke tam gdzie mam serduszko, ale nie wiem czy to wystarczy. Mam robić repke wszędzie gdzie mogę, czy pokazuje mi jak muszę wbić repkę i mam coś takiego jak "zadanie zaufania"? Podobno trzeba robić jak najwięcej zadanek żeby szybko mieć dzw i repke też trzeba wbijać, ale ja nie wiem czy mam to robić wszędzie gdzie się da czy tam gdzie mam serduszko. Pomoże mi ktoś?

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam 15 lvl odblokowanom dud i mist mam zadania miłosne z lancem i podobno to mnie nakieruje na zadania z ,,techno"=

    OdpowiedzUsuń
  25. nie pomogłaś wcale xd

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam już prawie 16 lvl i nadal nie mam tego zadania D:

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam połowę 15 lvl ,skończyłam zadania z Avalonem ,Lancem i dalej nie mam tego zadania (TECHNO).Co mam robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo musisz zrobic zadanie u Kembella, z ujezdzalnia, a potem nastepnego dnia bedziesz miala zadanie "Techno"

      Usuń
  28. Dzisiaj,od razu gdy wbiłam Reputacje ,,popularna" u strażników Pojawiło się zadanie U Tyry w winnicy.Baronowa chciała ją chyba wyrzucić z winnicy.Naszym zadaniem jest podarować Baronowej Butelkę wina.Kiedy gracz znajduje się w winiarni znajduje tam stażyste ged. Ten mu opowiada ze nie wie jak tam się znalazł.naszym zadaniem jest wepchnąc beczki miedzy drzwi zeby baronowa nie dowiedziala się o stazyscie.Pozniej idziemy po beton do szefa w przełęczy.Niestety beton nie dotarł więc musimy szukac ciężarówki.Pozniej spotykamy się z kierowcą owej ciezarowki w winnicy i musimy poczekac jeden dzien.
    Mysle,ze chodz troche pomogłam (;
    ps.mam większosc 14 lvl'a.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja DZW odblokowalam na połowie 15 lvl, zadania zaczynają się u Lancego z MSP który zakochał się w Mary nwm ile one trwają dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja maiłama że lancy w mary się zakochał A potem nic!

      Usuń
  30. Ja mam 15 lvl i niemam zadań do dzw ;-;

    OdpowiedzUsuń
  31. I w dodatku nie mam epony ani dzw A dud odblokowałam A mam 17lvl!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja dziś miałam ze musiałam wyrobić klucz u kowala i co dalej

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja przy 13 lvl juz mam dzw, nie wiem jak ale no xD

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam 14 lvl i zadanie mam z DZW chyba z kluczem i czekam teraz ale to pewnei dkatego ze zamiast nw czrkac to zad robiła jakiekolwiek bo chcialm jazde duszy zrobic

    OdpowiedzUsuń