środa, 9 grudnia 2015

Kuce Isnaldzkie i zima w Jorvik! | Star Stable Online

Hej, przepraszam za krótką przerwę w blogowaniu, ale...
wreście kuce isnlandzkie! 
Spytałam się kilku graczy, co o nich sądzą i ich reakcja jest prawie identyczna,
gracze pisali że są śliczne, a słowa mojej znajomej brzmiały:
"Wyglądają jak źrebaczki <3" XD
Ale tak czy siak daję Wam zdjęcia :P
Kosztują 969 sc.
Są 3 maście, które kupisz w Nowej Grani.
Jeżeli chcecie włączyć chód tölt to podczas jazdy przytrzymajcie klawisz "shift"
I teraz drugi temat który chcę ruszyć... czyli święta!
Biel nastała w calutkim Jorvik <3
To moje 1 święta w SSO xd
 Nie było mnie długo ponieważ miałam i od 12 grudnia będę miała przerwę od SSO na kilka miesięcy :( Ale potem wrócę do blogowania C:
 Pozdrawiam mocno
Marianek ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz