środa, 17 lutego 2016

Nowe zadania w Eponie! | Star Stable Online

Hej! Dzisiaj dzień aktualizacji :)
A zostały dodane nowe postacie i zadania w Eponie! :D
Jupiter chce nam pomóc w uratowaniu Hermana.

 Aby zacząć te zadania musicie ukończyć pierwszą część zadań w Eponie, gdzie spotykacie Jupitera w Starej Grani.

Ok, co do zadań to.. uwielbiam takie zadania ♥

DZIEŃ PIERWSZY
Zadania zaczynają się u Jupitera Peacebloom.
  Musimy się skradać by żaden strażnik nas nie zobaczył!
z tego wielkiego budynku zobaczymy Hermana w klatce.

Jaki biedny :'( Smuteczeeg xD

DZIEŃ DRUGI
Zadania zaczynają się u Sunshine Joytree
Powie ona nam że musimy jechać znowu do Obserwatorium 12, musimy sprawdzić co dzieje się pod drodze, gdy dojedziemy będzie tam krzaczek który chodzi! o.O
A z krzaczka wyskakuje Silenca Tranquila
Straszna o.O
Potem jedziemy dalej w góry.
  Gdzie czeka na nas Jupiter.
 Musimy otworzyć drzwi obserwatorium, tam będzie Pani X  ♥
Tak wygląda w środku ^^
A tak na górze ☻♥♠♣
A tam przede mną stoi Pani X ...
 O to ona! Pani X
Teraz trzeba wymyślić plan przeciwko G.E.D c(^-^c)
Syntax - Najlepszy hacker w Jorvik ♥
Silencia - Mistrz kamuflażu ♥
Teraz jedziemy do Guntchera, już nam znanego xd
 Musimy dać USB dla Gunthera a wcześniej Grechen musi coś na niej zrobić.
Gdy mamy USB musimy pojechać znów do Pani X.
 I tak kończymy DZIEŃ DRUGI ♥
 
A czy uratujemy Hermana? Dowiedz się sam, robiąc zadania w Eponie! ♥ 

Nowe ubrania w JCP, jedź do autobusu! Szybko! :) 

Polowanie na listy otwarte!
 Listy znajdziecie
w okolicy:

- Zamku Srebrnej Polany
- Kaplicy Doyla
- Plaży Moorland
- Wioski Rybackiej
- Farmie Goldsuprów
- Akrach Południowego Morza
- Wiosce Valedale
- Forcie Pinta
- Wzgórzu Nilmera 

Uwaga! Star Stable rozpoczyna konkurs na YouTube! Każdy może wziąć udział ♥

Targ koni jest tym razem rozkłada się w Srebrnej Polanie! :)

 

8 komentarzy:

  1. czekałam aż dodasz o aktualizacji =D - Mia Purplelake

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie twojego bloga dlatego że przeważnie pierwsza dodajesz posty o aktu xd a tak poważnie to życzę powodzenia dla bloga bo jest dobry i podoba mi się że dałaś więcej kolorów i zrobiłaś go dłuższego niż inne twoje posty ALE SIĘ ROZPISAŁAM XD POZDRO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm czy ja wiem czy pierwsza dodaję posty o aktualizacji? Nie mam pojęcia, możliwe XD Dziękuję bardzo <3! Właśnie chciałam czegoś dodać do tych postów żeby nie były takie nudne ;D Również pozdrawiam.

      Usuń
  3. Dlaczego ja nie mam jeszcze tych zadań mam Epone i 16 lvl ? pls odpisz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie musisz jeszcze budować reputację w Eponie i zrobić wymagane zadania ;)

      Usuń
  4. a dzisiaj nie powinien być 3 dzień xDD? - Diana Cornwoods

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, powinnam zrobić już nawet o aktualizacji ale jestem taka leniwa że mi się nie chcę ... XDD Może jutro wszystko ogarnę 8)

      Usuń