piątek, 5 lutego 2016

Porady dla początkujących | Star Stable Online

Hej, w tym poście pokaże wam  ważnych porad dla początkujących! :)
1. Najważniejszy jest dobry sprzęt.
Pokażę Wam mój sprzęt :)
Wszystko kupiłam w JCP (centrum handlowe)
Podkowy zrobiłam sama, w jednym zadaniu.

I razem wychodzi 29 szybkości.
A szybkość jest u konia najważniesza.

2. Dobre ubrania.

Im lepsze ubrania, tym lepsze umiejętności, w moim przypadku jest to:

3. Telefonem komórkowym, jednym kliknięciem, możesz przemieścić się do swojej stajni macierzystej.

A jaka jest najlepsza stajnia macierzysta?
To wy musicie zdecydować! :)
Dla mnie jest to Farma Steva, bo jest położona po środku wyspy Jorvik i mam blisko do wielu miast.

4. Gdy koń jest szczęśliwy łatwiej się nim kieruje i szybciej się on porusza.
 Jeżeli będziesz często się opiekował koniem, będzie on miał zieloną buźkę, czyli będzie bardzo szczęśliwy! :D
 
 

5. Ważne jest też żeby koń miał największy możliwy poziom, czyli 15 ;)
To chyba tyle, jeżeli masz pytania, śmiało pisz! <3

 
 

8 komentarzy:

  1. przydatne! nie wiedzialam jak zrobić by koń był szybszy dzięki XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Znałam już te porady ale dla początkujących dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny poradnik. Mary jak myślisz jaka będzie kolejna aktualizacja?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń