sobota, 26 listopada 2016

Chciałabym coś powiedzieć.. //Mary Sharkside

 Hej, jak wiecie około miesiąc temu napisałam, że powróciłam a później nie dotrzymałam słowa. 
Przyjmijcie proszę moje przeprosiny. 😞




 Ale zawsze jest czas na zmiany..
Powróciłam x2!
I teraz tak naprawdę zamierzam wrócić i zostać.
Poznałam bardzo wiele osób w tej niby zwykłej grze o koniach, a tak naprawdę według mnie to miejsce gdzie łączą się ludzie o tej samej pasji! To naprawdę niesamowite. 💗


Nie znam teraz tylu rzeczy i zamierzam wszystko nadrobić!
Wiadomo, że z każdą środą jest kolejna dawka nowości (którą przegapiłam btw.)
chciałabym zapoznać się z nimi i nowymi koniami! Wyglądają bardzo interesująco, prawda?


 
Nie tylko interesujące, a śliczne!
Jestem ciekawa jak radzą sobie na trasie.. na pewno będę musiała to sprawdzić!
A kto z was już je ma? 😊

W każdym razie
Dziękuję za czytanie moich postów. Już dawno minął rok odkąd zamieściłam pierwszy post!
#ThanksStarStable



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz