środa, 30 listopada 2016

Moja stajnia! //Star Stable Online Mary



Witajcie, nadeszła środa i kolejna dawka aktualizacji, którą byłam bardzo podekscytowana!
Mianowicie nowe, według mnie lepsze stajnie. 


Dlaczego lepsze? Tutaj wypisałam ich funkcje:
  • Po rozbudowach mieszczą aż 18 boksów.
  • Można je rozbudować od 5 poziomu u Johna, stojącego przy każdej stajni.
  • Jedna rozbudowa kosztuje 249 SC.
  • Można w nich przemieszczać konie na padoki.
  • Możemy sprzedać w nich naszego konia.
  • Są bardziej pojemne niż wcześniej.
  • Wyglądają lepiej dla oka.
Co do ostatniego punktu sami się przekonajcie! 

 Boksy również wyglądają o niebo lepiej!


Nie będę wam zdradzała wszystkich opcji i całego wyglądu stajni.
Wszystko możecie zobaczyć w tym krótkim tutorialu Star Stable!

  
⧫⧫⧫
 
To wszystko o Mojej Stajni, lecz jest jeszcze inna rzecz z tej aktualizacji o której będzie kolejny post!

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz