czwartek, 4 lutego 2016

Dlaczego nie widzę swojej koleżanki w Star Stable Online? PORADNIK

Hej, piszę ten post dlatego że jest to często spotykany problem w SSO.
No więc najprawdopodobniej jesteście na dwóch innych serwerach, 
oczywiście można to w bardzo łatwy sposób zmienić ;)

O to instrukcja:

1. Wejdź na stronę Star Stable

 2. Zaloguj się na swoje konto
3. Gdy jesteś już na swoim koncie kliknij "Zmień serwer"
 
 4. Wybierz serwer taki jak ma twoja przyjaciółka/koleżanka :)
Życzę miłej gry :) Jeśli masz problem, napisz w komentarzu.

28 komentarzy:

  1. Jej dziękuję wreszcie ktoś dodał mogę grać z przyjaciółką XD dostajesz obserwatora XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Cieszę się że wam pomogłam ;)

      Usuń
    2. Mery, a co jeśli jesteśmy na tym samym serwerze z bff, ale mi pokazuje że jest offline? Gra w tym samym czasie.

      Usuń
  2. Mary mogę cię jakoś spotkać na star stable?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale jestem na serwerze Emerald Forest i gdybyś chciałam mnie zobaczyć musiałabyś zmienić serwer :)

      Usuń
    2. A jak jestem na tym samym serwerze co kol a ona i ja widzimy te same osoby a same się nie widzimy i jesteśmy w tym samym miejscu ☹️

      Usuń
  3. Ja ją widziałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. działa, dzięki

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki! mogę grać z moją BFF pozdrawiam Melissa Swordrock :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki! mogę grać z koleżanką :)Myślałam że już nie będę mogła grać z nią :) Kasia pozdrawiam Cię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. działa <3 dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. FENKJUŁ <33333333333333333333333333 Mg teraz grać z kol :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej mam taki problem że jesteśmy na tych samych serwerach oraz nie mamy siebie ignorowanych.Wiesz o co może chodzić?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mamy to samo tzn. ten sam serwer z koleżanką a mimo wszystko jej nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. co zroić jak jestem z kol na tym samym serwie i mamy sie w znaj a nie widzimy sie

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy jak zmienię serwer to ja i mój koń zachowa swoje osiągnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. dlaczego nie moge zmienić servera jest taki ciemny i nie moge kliknąć

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie to nie działa /:

    OdpowiedzUsuń
  16. hej mam problem z star stable sso nie widze swojej siosstry a jesteśmy na tych samych serwerach i nie jesteśmy na liście ignorowanych???

    OdpowiedzUsuń
  17. Na moim komputerze to nie działa

    OdpowiedzUsuń