środa, 3 lutego 2016

Ogólnie i Akinator mnie zna?! o.O

Hej, ten post jak widać po tytule jest ogólny, czyli chcę napisać o moim blogu i nie tylko :)
Więc, posty będę pisała codziennie, czyli tak jak teraz xD
Nie zawszę mam temat do pisania, tak jak w tym momencie, ale coś wymyślę.

A tak w ogóle siedzę sobie dzisiaj na Akinatorze i pomyślałam czy on mnie zna (tak wiem głupie pytanie, wiadomo że nie XD) i tak zgaduje, zgaduje i ... on mnie zna o.O 
 Moja reakcja... nie do opisania xD
  
A tak z innej beczki, lubicie memy, ja uwielbiam B)

A i jeszcze jedno pytanie. Podobają wam się kuce Islandzkie?
Dla mnie nie są złe, ale raczej go nie kupię :/

A tutaj macie jakiś suchar ;)

Mówiłam to w innym poście ale.. 
bardzo, bardzo wam dziękuję,
mamy już 350 wyświetleń i 2 obserwujących!
Dla innych to jest mała liczba, ale dla mnie duża :D


1 komentarz: