czwartek, 4 lutego 2016

Jak zrobić zdjęcie w Star Stable Online | PORADNIK

Hej, to kolejny poradnik na moim blogu ;) Tym razem o robieniu zdjęć.
Jak zrobić zdjęcie?
To wręcz banalnie proste :)

1. Wejdź w opcje.
 2. Następnie kliknij "Ukryj interfejs użytkownika"
 Potem kliknij "Ok"
3. Znajdź na klawiaturze przycisk "Prt sc" (tutaj zdjęcie przycisku)
 4. Kliknij na komputerze znaczek windows.
5. Otwórz painta.
6. Wklej.
7. Masz już zdjęcie :D

Mam nadzieję że pomogłam, jeżeli masz problem, napisz w komentarzu ;)

5 komentarzy:

  1. działa o.O A ja zawsze przez frapsa robiłam XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu mam czarne tło jak wklejam do painta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie coś źle zrobiłaś, musisz nacisnąć prt sc, jeżeli gra się trochę "zetnie" to zdjęcie gotowe, i wtedy wklejasz do painta :)

      Usuń